NIE ZNALAZŁEŚ ODPOWIEDZI? ZADZWOŃ!

795 754 530

PYTANIA I ODPOWIDZI
 WYBIERZ INTERESUJĄCĄ CIĘ KATEGORIĘ

Czy wystawiacie faktury VAT?

Nie, GAM Model Hobby jest zwolnione z odprowadzania składek VAT, na zakupione w naszym sklepie produkty każdy klient otrzymuje rachunek w postaci faktury VAT-R.

Data wystawienia faktury to data wysyłki Twojego zamówienia. Nie ma możliwości zmiany tej daty.

Co to jest Lista Życzeń?

Lista Życzeń to mały dodatek, do którego możesz dodawać produkty, nad którymi się zastanawiasz. Dostęp do tej funkcjonalności posiadają wyłącznie zalogowani użytkownicy.

Jeżeli wahasz się, czy kupić dany produkt, a posiadasz konto w naszym sklepie, zaloguj się i dodaj produkt do Listy Życzeń. Lista Życzeń zapamięta je dla Ciebie. Przy kolejnym zalogowaniu do sklepu w zakładce Lista Życzeń znajdziesz wszystkie zapisane przez Ciebie produkty. W każdej chwili możesz powrócić do nich, przerzucić je do koszyka lub usunąć z Listy.

Czy wszystkie wyświetlone produkty w sklepie są produktami dostępnymi?

Tak. Jeżeli produkt jest wyświetlany na łamach sklepu GAM Model Hobby to jest on dostępny na magazynie i jest możliwość dokonania jego zakupu.

Co robić gdy zamówiony towar dotrze uszkodzony?

Reklamacja towaru może nastąpić ze względu na wadę fizyczną, która polega na niezgodności towaru sprzedanego z umową lub ze względu na wadę prawną, w szczególności jeżeli rzecz sprzedana stanowi własność osoby trzeciej. W celu złożenia reklamacji Kupujący proszony jest o odesłanie rzeczy na adres Sprzedawcy (37-400 Nisko, ul 1000 lecia 18a/45). Do odsyłanego towaru Klient proszony jest o dołączenie faktury. W związku z dokonaniem reklamacji Klient proszony jest o wypełnienie formularza reklamacyjnego i wysłania z towarem oraz drogą elektroniczną na adres sklep@gammodel.pl.

W przypadku przesłania przez Klienta formularza reklamacyjnego drogą elektroniczną na adres sklep@gammodel.pl, rozstrzygnięcie reklamacyjne zostanie przesłane Klientowi jako odpowiedź zwrotna, również pocztą elektroniczną. Reklamacja będzie rozpatrzona w terminie 14 dni licząc od dnia złożenia reklamacji wraz z opisem przyczyny reklamacji i żądaniem Klienta.

W przypadku nieuwzględnienia reklamacji towar zostanie odesłany do Klienta wraz z opinią o niezasadności reklamacji. W przypadku uwzględnienia reklamacji Sprzedawca może przesłać na adres poczty elektronicznej Klienta podany w zamówieniu korektę faktury sprzedaży z automatycznym żądaniem potwierdzenia otrzymania wiadomości.

Czy mogę wymienić towar na inny, zamiast zwrotu gotówki?

Niestety nie ma możliwości typowej wymiany.

Zwrotu rzeczy można dokonać, bez podania przyczyny, w przeciągu 14 dni od otrzymania przesyłki, wysyłając wypełniony formularz zwrotu oraz fakturę, szczegóły zwrotów i reklamacji zawarte są w Regulaminie.

Zwrot wpłaconej kwoty następuje niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni od daty otrzymania paczki. Pieniądze podlegają zwrotowi przelewem na konto wskazane w formularzu zwrotu w przypadku płatności za pobraniem, lub na konto, z którego dokonywana była płatność on-line.

Chciałbym oddać zakupiony produkt, o czym muszę wiedzieć?

Każdy klient może zrezygnować z zakupionego towaru bez podania przyczyny w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki i zwrócić towar na zasadach i z zachowaniem terminów, o których mowa w regulaminie. W tym celu Klient powinien wysłać Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość (formularz zwrotu) drogą elektroniczną na adres: sklep@gammodel.pl. Skorzystanie z formularza zwrotu nie jest obowiązkowe. Klient może wysłać na adres: sklep@gammodel.pl jakiekolwiek inne, jednoznaczne oświadczenie o Odstąpieniu.

Klient jest proszony o odesłanie lub przekazanie rzeczy wraz z fakturą oraz oryginałem formularza zwrotu, na adres Sprzedawcy: GAM Model Hobby, ul. 1000 lecia 18a/45, 37-400 Nisko, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformował Sklep Internetowy o Odstąpieniu. Termin jest zachowany, jeżeli Klient odeśle rzecz/rzeczy przed upływem terminu 14 dni.

W przypadku Odstąpienia Sklep Internetowy zwraca Klientowi wszystkie otrzymane odpłatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy, nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sklep Internetowy został poinformowany przez Klienta o decyzji w sprawie wykonania prawa Odstąpienia. Wyjątkiem są dodatkowe koszta wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy, zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sklep Internetowy.

Zwrot płatności będzie dokonany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte przez Klienta w pierwotnej transakcji, chyba że Klient wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie. W każdym przypadku Klient nie ponosi żadnych opłat w związku ze zwrotem płatności.

Sklep Internetowy może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

W jaki sposób są zwracane pieniądze?

W przypadku płatności przy odbiorze pieniądze są zwracane na numer konta podany w formularzu zwrotu. Jeśli była wykonana płatność on-line, pieniądze zwracamy na konto, z którego robiony był przelew.

Jaki jest termin zwrotu pieniędzy za odesłany towar?

Zwrot pieniędzy następuje w ciągu 14 dni od daty otrzymania towaru. Bardziej szczegółowe informacje porusza nasz regulamin.

Wybrałem płatność On-line, ale nie dokonałem wpłaty, ile mam na to czasu?

Płatności on-line można dokonać w ciągu 4 dni od momentu złożenia zamówienia. Należy kliknąć w formułkę znajdującą się w potwierdzeniu złożenia zamówienia. Po upływie 4 dni, jeśli nie zostanie dokonana płatność, zamówienie jest automatycznie anulowane.

Jakie są dostępne formy płatności?

Płatność za towar może być dokonywana przy odbiorze towaru tzw. za pobraniem lub on-line e- przelewem lub kartą.

Chcę dokonać płatności On-line, jak mogę to zrobić?

Płatności on-line można dokonać jedynie poprzez serwis płatności on-line.

Jeżeli płatność nie powiodła się podczas składania zamówienia, można kliknąć w formułkę znajdującą się na samym dole potwierdzenia złożenia zamówienia, jakie przyszło na adres mailowy i wtedy nastąpi  przekierowanie na stronę serwisu, by podjąć kolejną próbę.

Czy mogę złożyć zamówienie z wysyłką za granicę?

Na ten moment nie ma takiej możliwości, niestety w chwili obecnej realizujemy zamówienia jedynie na terenie Polski.

Jakie są koszta dostawy przesyłki?

Koszty dostawy są uzależnione od sposobu płatności oraz rodzaju dostawy, aktualnie koszt dostawy kurierem DPD wynosi kolejno:

  • Kurier DPD: 18.00 zł
  • Kurier DPD (za pobraniem): 23 zł

Czy mogę odebrać towar osobiście w siedzibie firmy?

Istnieje taka możliwość, prosimy jednak uprzednio o kontakt z działem klienta w celu umówienia się na odbiór paczki.

Czy mogę „śledzić” swoją paczkę?

Status zamówienia widoczny jest w historii zamówień dla klientów zarejestrowanych. Ponadto klienci otrzymują maile generowane automatycznie informujące o statusach:

  1. potwierdzenie przyjęcia zamówienia
  2. przyjęcie zamówienia do realizacji
  3. wysłanie zamówienia

Ostatni mail zawiera również informację o numerze listu przewozowego.

Jeżeli zamówię dwie rzeczy, lecz osobno, czy mogę otrzymać je w jednej paczce?

Nie ma możliwości łączenia dwóch lub większej ilości zamówień w jedną paczkę. Wybrane towary muszą być zgromadzone na jednym zamówieniu.

Czy mogę wprowadzać zmiany do złożonego zamówienia?

Zgodnie z regulaminem sklepu internetowego GAM Model Hobby nie mamy możliwości modyfikacji zamówień już złożonych.

Można próbować anulować zamówienie wysyłając na adres sklep@gammodel.pl maila z informacją o rezygnacji z zamówienia i złożyć zamówienie raz jeszcze z poprawnymi danymi. Wysłanie „niechcianego” zamówienia zostanie wstrzymane, jeśli paczka jeszcze nie została wysłana.

Jaki jest termin realizacji zamówienia?

Termin realizacji zamówienia jest uzależniony od sposobu dostawy paczki. Wysłane przez nas zamówienia kurierem DPD docierają do 5 dni roboczych.

Czy mogę wycofać złożone zamówienie?

Zamówienie jest przekazywane do realizacji niezwłocznie po jego złożeniu. Nie ma możliwości wycofania złożonego zamówienia. O rezygnacji możesz poinformować nas drogą mailową – informacja ta spowoduje wstrzymanie wysyłki, jeśli paczka jeszcze nie została wysłana.

Czy mogę wprowadzać zmiany w danych wpisanych podczas rejestracji?

Oczywiście, użytkownik może dokonywać zmian swoich danych adresowych, jak i danych dotyczących samego konta użytkownika, wystarczy po zalogowaniu przejść do panelu użytkownika, kliknąć w napis „Edycja adresu”, lub „Edycja konta„.

Zapomniałem hasła – co mam zrobić?

W przypadku gdy zapomnimy swojego hasła, należy kliknąć w napis „Straciłeś hasło?” i podać swój adres e-mail, który był użyty w procesie rejestracji. Na podany adres wysłane zostanie nowe hasło.

Czy rejestracja jest konieczna by móc dokonywać zakupów i korzystać z serwisu?

Nie, rejestracja nie jest konieczna.

Można dokonywać zakupów bez rejestracji. W tej opcji nie ma jednak możliwości sprawdzenia historii zamówień. Przy kolejnych zamówieniach trzeba ponownie wypełnić dane dotyczące dostawy. Nie można również korzystać z ewentualnych promocji dla stałych klientów, dodatkowo niektóre funkcje serwisu takie jak prowadzenie własnego bloga, są ograniczone moderacją.

Jak mogę się zarejestrować w serwisie?

Rejestracji w serwisie GAM Model Hobby można dokonać na kilka sposobów:

  1. Należy kliknąć napis „Zaloguj się/Rejestracja” i następnie „Zarejestruj„. W następnym kroku należy podać wszystkie wymagane dane. Po kliknięciu przycisku „Zarejestruj konto” zostanie wysłany e-mail z linkiem aktywującym. Po kliknięciu w link można dokonywać zakupów w sklepie.
  2. Za pomocą serwisów społecznościowych. Aby tego dokonać wystarczy kliknąć napis „Zaloguj się/Rejestracja” i następnie wybrać z listy „Połącz z:” interesujący nas serwis społecznościowy.